Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Guide

Expertens råd till handelns säljare: Det är dags att börja tänka som en upplevelsedesigner

Publicerad: 15 oktober 2021, 08:42

Vad är det upplevda värdet av att besöka er butik? Har du inte ett tydligt svar på den frågan är du illa ute. Det menar Arvid Axland, grundare av Pool kommunikationsbyrå. Här förklarar han allt om:
✓ Varför handeln måste se sig som upplevelsedesigners snarare än säljare.
✓ Hur man bygger sin upplevelseplattform.
✓ Varför du ska plantera lite friktion i köpresan.
✓ De goda exemplen: Bosse Rappne och Collect & Bottle.


Ämnen i artikeln:

Upplevelser

Efter 18 månader av restriktioner, kriser och prövningar andas de pandemidrabbade delarna av handeln friskare luft igen.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Upplevelser

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev