Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Guide

Egen butik – eller något helt annat: Här är strategierna som ger din e-handel rätt start

Egen butik – eller något helt annat: Här är strategierna som ger din e-handel rätt start

Vill du vara en digital retailer och sälja andras varumärken – eller vill du skapa och sälja ditt eget varumärke? I avsnitt två av e-handelsskolan tittar vi med Moon-Suck Song på vilken väg som är vettigast att ta. ”Får du alla delar att flyga finns alla möjligheter att bli en kategorivinnare”, säger han. Det här kan du läsa om:
✓ När det kan vara smart att sälja externa varumärken.
✓ När det kan vara läge att sjösätta ett eget varumärke.
✓ Därför kan appen vara en viktig säljkanal.
✓ Hur använder jag konsulter?
✓ Marknadsplatsen – bu eller bä?

Publicerad: 15 mars 2022, 08:59

Ämnen i artikeln:

Markets e-handelsskolaMarket InsightsE-handel

Häng med i Markets e-handelsskola. Magister i de inledande lektionerna är Panagoras vd Moon-Suck Song.

I det första avsnittet av e-handelsskolan belyste vi utvecklingen av mono brands kontra traditionell e-handel samt vad du behöver tänka på innan du startar en egen e-handel: Var ligger

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev