Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Framtidens teknik

Stadium ”taggade” på nya miljonsatsningen: ”Gör det enklare för kunden”

Publicerad: 4 november 2019, 09:21

Sportjätten Stadium investerar stora pengar i ny rfid-teknik. ”Kundresan kommer att bli betydligt smidigare, i och med att vi får en helt annan kontroll över vilka produkter vi har i våra butiker”, säger Johan Stenström, supply chain developer på Stadium.


Ämnen i artikeln:

Sport och fritidStadiumDigitalisering

Måndag förmiddag i Stadiums flaggskeppsbutik på Drottninggatan i Stockholm.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev