Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Framtidens teknik

Smakstart för Lyko – lät kunderna liveshoppa för första gången

Publicerad: 19 december 2019, 07:27

Lyko har kört sin första live video shopping mitt i brinnande julhandel. ”Det känns intressant att jobba vidare med”, säger Lykos marknadschef Kalle Eliason och planerar för nästa tillfälle efter den lyckade premiären.


Ämnen i artikeln:

Hälsa och egenvårdLykoDigitaliseringUpplevelser

Läs mer: Nya trenden som ska locka Generation Z: ”Handlar om att komma närmare kunden”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News