Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Framtidens teknik

Nya trenden som ska locka Generation Z: ”Handlar om att komma närmare kunden”

Publicerad: 6 november 2019, 09:10

Nu är de fyra första svenska handlarna igång med livevideoshopping. ”Live är framtiden och att man även kan handla i liven gör det extra spännande”, säger Mikael Snabb på Caia Cosmetics som redovisar ökad försäljning jämfört med en vanlig dag efter första egna sändningen.


Ämnen i artikeln:

Hälsa och egenvårdModeMonkiDigitaliseringInfluencersNa-kdCaia Cosmetics

Maryam Ghahremani, vd på Bambuser .

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News