Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Framtidens teknik

Mios vd om: • Hacket i tillväxtkurvan • Satsningen på tjänster • Marknadsplatsen

Publicerad: 18 september 2019, 07:43

30 kvartal spikrakt upp, men sedan kom ett hack i den månatliga utvecklingen för Mio efter 84 månader. Ambitionen kvarstår: att vara störst i Sverige på möbler 2022. ”Vi måste träna för att nå målet, och träna mycket”, säger vd Björn Lindblad, som snart släpper loss en ny spelare – Mio Marketplace.


Ämnen i artikeln:

HeminredningMioTjänstefieringMarknadsplats

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News