Framtidens teknik
Konsumenterna vill röra sig i gränslandet mellan fysiskt och digitalt: ”Väldigt stor outnyttjad potential”
Publicerad: 7 juni 2022, 12:04
Foto: Tirachard
I en ny rapport om hybridshopping undersöks konsumenternas inställning till gränslandet mellan fysisk och digital handel – och det står klart att konsumenterna är öppna för nya lösningar. ”Nu är det dags att börja njuta av digitaliseringen och vinna på den”, säger Jonas Arnberg, medgrundare av Shopadviser.
Digitaliseringens framfart under pandemin har lett till att antalet nya lösningar för handeln har accelererat, slår HUI fast i en ny undersökning. På uppdrag av Shopadviser har HUI undersökt hur
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.