Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Framtidens teknik

Hög tid att haka på heta söktrenden: ”Man har inte förstått potentialen”

Publicerad: 1 oktober 2020, 07:37

Med visuell sökning kan konsumenter ställa frågor med hjälp av bilder. För företagen skapas en möjlighet att inspirera kunder med hjälp av det visuella. ”Arbetar du inom mode och heminredning ska du jobba med det här”, säger Viktor Calmhede, operativ chef på Pixel.


Ämnen i artikeln:

DigitaliseringDetaljhandeln

Clark Boyd, digital strateg och programchef på Judge Business School vid universitetet i Cambrigde.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DigitaliseringDetaljhandeln

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev