Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Framtidens teknik

E-handlarens nya servicekoncept: ”Vi vill inte bara sälja en produkt”

Publicerad: 28 april 2021, 13:32

Det ökade intresset för cykling i den digitala eran skapar nya möjligheter. Ett exempel är e-handlaren Bikesters samarbete med Mioo som gör det möjligt för kunden att boka servicetjänster för sin cykel. Genom att kombinera tjänsten med Bikesters erbjudande får kunden i stort sett samma tjänst som hos en traditionell cykelhandlare, säger Tomas Grönqvist, vd och grundare på Mioo.


Ämnen i artikeln:

Sport och fritidTjänstefieringBikester

Sedan årsskiftet erbjuds Bikesters onlinekunder ett tillval i form av slutmontering i samarbete med Mioo.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev