Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Framtidens teknik

Digital modeshow – nytt grepp för att få ihop fysisk och digital handel

Publicerad: 23 juni 2020, 07:18

Foto: Shutterstock

Digital Fashion Show Sweden – det är Knowit Experiences, Svensk Digitalhandels och Episervers gemensamma grepp för att ge handeln nya sätt att engagera kunden. ”Vi flyttar köpupplevelsen dit kunden finns”, säger Pernilla Vinneby, vd för Knowit Experience.


Ämnen i artikeln:

ModeDigitaliseringSvensk DigitalhandelCorona

I september är det dags för första upplagan av Digital Fashion Show Sweden, en digital modevisning där tio svenska aktörer kommer att samlas i samma liveshow och få chansen att

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News