Framtidens teknik
De skapar morgondagens sport- och modehandel: ”Det viktigaste är att vara flexibel och snabb”
Publicerad: 3 februari 2022, 08:44
Ted Boman, vd för Gina Tricot och Daniel Löfkvist, operativ chef på Stadium.
Personalisering, investeringar i personal och logistik samt en fast tro på den fysiska butikens fortsatta existens. Det är några av fokusområdena när framtidens mode- och sporthandel skapas. För att nå dit krävs flexibilitet och förmågan att snabbt anpassa sig till en förändrad värld, resonerar Ted Boman, vd för Gina Tricot och Daniel Löfkvist, operativ chef på Stadium.
I vår artikelserie om framtidens butik har turen kommit till sport- och modehandeln. Market har pratat med Ted Boman, vd för modekedjan Gina Tricot och Daniel Löfkvist, operativ chef på
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.