Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Framtidens teknik

De ska få kunden att checka ut själv i modebutiken: "Vill bli bron mellan online och offline"

Publicerad: 1 mars 2022, 12:39

Diplocs grundare Abdiladiif Mohamed och Zakariye Salad.

Svenska Diplocs modell för självutcheckning i modebutiker lockar stjärninvesterare. Nu har bolaget testat produkten hos två retailbolag och siktar på lansering i sommar.


Idén om en lösning för självutcheckning i modebutiker föddes ur ett misslyckande.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev