Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Framtidens teknik

Avgång för Naturkompaniet: ”Handlar mer om relationer än försäljning”

Publicerad: 13 januari 2021, 13:41

I höstas lanserade Naturkompaniet sin nya satsning som researrangör. Här berättar marknadschef Sofie Saberski om läget inför starten och hur hon ser på resor mitt i coronapandemin. “Mottagandet har varit enormt positivt”, säger hon till Market.


Ämnen i artikeln:

Sport och fritidTjänstefieringNaturkompaniet

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev