Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Betallösningar

Swish är svenskarnas digitala favorit

Publicerad: 30 maj 2016, 09:15

Swish toppar listan när svenskarna rankar de mest meningsfulla digitala varumärkena. Det visar undersökningen Digital purposeful brands 2016. ”Att addera värde är grunden, men ett högre syfte blir allt viktigare.”


Ämnen i artikeln:

HemelektronikMedia, lek och nöjeBetalfrågorE-handel

Swish, Google och Spotify är i topp när svenskarna utser vilka digitala varumärken som är mest meningsfulla.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev