Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Betallösningar

Här fimpar Lyko den traditionella kassan: ”I slutändan vill vi att kunden ska sköta hela köpet”

Publicerad: 27 oktober 2021, 11:13

I Lykos nya flaggskepp i centrala Oslo testas den nya kassalösningen för första gången.

Lykos nya kassalösning ska frigöra tid för butikspersonalen och ge kunden en smidigare upplevelse. ”Det sätter oss även i förarsätet när vi bestämmer vart vi vill driva utvecklingen framöver” säger it-chefen Peter Gunnarsson.


Ämnen i artikeln:

LykoDigitalisering

För drygt en vecka sedan öppnade Lykos nya flaggskepp på norska paradgatan Karl Johan. Den nya butiken blev även premiär för skönhetskedjans nya kassalösning.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

LykoDigitalisering

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev