Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Betallösningar

H&M utökar satsning på sömlös betalningsmodell: ”Ett skifte”

Publicerad: 16 februari 2021, 13:34

Foto: Lasse Fredriksson

Betaltechbolaget Adyen knyter samman digital och fysisk handel. Nu utökas samarbetet med H&M i Nordamerika. ”Det är imponerande att man vågar satsa och ta det här omtaget i pandemin”, Tobias Lindh, vd för Adyen i Norden och Baltikum.


Ämnen i artikeln:

ModeBetalfrågorH&M

– Vi har redan hand om online i dag i vissa länder och nu ska de lägga till Kanada. Vi kommer att bli en totalleverantör när det gäller e-handel och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeBetalfrågorH&M

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev