Vd:n som gör influencers till retailers: ”Direktkontakten till kunden är värd mycket”

Hubso bygger varumärken tillsammans med influencers. Sedan starten 2017 har de byggt upp åtta nya varumärken. ”Det finns en uppsjö av influencers, men det handlar om att kunna skapa ett autentiskt och långsiktigt varumärke”, säger vd och medgrundare Josefine Abrahamsson.
Text: Julia Forsberg
Annons:

Josefine Abrahamsson grundade företaget Hubso tillsammans med influencertechbolaget Tourn i mitten av 2017.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...