Foto: Getty

Vässa kundmötet under pandemin: Sju tips baserat på verkliga butiksbesök

Nästan hälften av de som besöker en butik har ingen kontakt med en säljare. Det visar Kundmötesbarometern som Market publicerade delar av förra veckan. Här är sju avgörande tips som är extra viktiga för besökare och kunder i fysisk handel just nu.
Text: Mikael Sydner
Annons:

Skälen till att kontakt mellan besökare och säljare ofta uteblir är många. Enligt Kundmötesbarometern upplever besökaren bland annat att personal inte syns till eller att det är obekvämt i butiken på grund av trängsel.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...