Utnyttja din data – expertens fyra steg till smartare kundkommunikation

Vill du nå medlemmarna i din kundklubb bättre? Då behöver du sannolikt skaffa dig ännu bättre koll på dina kunders beteenden och sedan våga leka och testa din kommunikation, råder Jennie Gerum, marknadschef på Voyado, och ger fyra tips baserade på en helt ny rapport om hur svenskar handlar online och i butik.
Text: Marie Hillblom
Annons:

Tidigare undersökningar har visat att åtta av tio svenskar är med i en kundklubb och många ser kundklubben som ett nödvändigt verktyg för att knyta kunden närmare sig och skapa lojalitet i dagens datadrivna retailvärld.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...