Undersökning: Så empatisk är handeln – kundernas betyg på 19 kedjor

Kundempatiindex visar att upplevelsen av att mötas av medkänsla blir allt viktigare – här är kundernas omdömen. ”Siffrorna visar tydligt att kedjorna har fått bättre betyg”, säger strategikonsulten Michael Dahl.
Text: Kalle Östgren
Annons:

Kedjorna som förbättrar sig mest i den nya mätningen har samtliga skruvat rejält på sin kommunikation och sitt kundbemötande under det senaste året – och fått valuta för arbetet.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...