Undersökning: Så blir du personlig med kunden – utan att bli creepy

Personaliseringen av handeln växer, men du behöver ta reda på hur nära du egentligen kan gå. Blir du för påträngande kan du uppfattas som creepy – och tappa kunder. Tänk The Cable Guy, om du sett den.
Text: Michael Sandsjö
Annons:

Jodå, vi kan prata ett tag om Ben Stiller-regisserade The Cable Guy, från 1996.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:

Analyser

Loading...