Foto: Shutterstock, David Thunander/H&M. Bilden är ett montage.

Sverige-bossen om framtidens H&M-butik: Tjänster, tech och hållbarhet

I H&M:s nya flaggskeppsbutik tar modejätten ännu ett steg mot en sömlös omniupplevelse. Market frågade Sverigechefen Filip Ekvall hur morgondagens H&M-butik kommer att se ut: ”Mötet med kunden kommer att vara annorlunda”, säger han.
Text: Helen Preutz
Annons:

Vi ses i H&M:s omgjorda flaggskeppsbutik där den glittriga julkollektionen kompletteras av blomsterarrangemang och gröna växter.

Sverigechefen Filip Ekvall är märkbart nöjd med omgörningen till vad han kallar ”en kundfokuserad butik”.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:

Analyser

Loading...