Stor guide: Åtta experter om hur du skapar det perfekta kundmötet

Bra kundmöten handlar om ledning – men också träning och ork. Market frågade åtta experter om kundmötets betydelse under och efter pandemin. ”Kundmötet är fortfarande den mest kraftfulla beröringspunkten vi har mellan köpare och säljare”, säger Arvid Axland på Pool kommunikationsbyrå.
Text: Mikael Sydner
Annons:

Det har skrivits spaltkilometer om betydelsen av bra kundmöten, och varje tillfrågad detaljist har betonat att det är ledningsgruppens viktigaste fråga.

Där har det oftast stannat. Daymakerindex och andra undersökningar har avslöjat att saker och ting på butiksgolvet ganska sällan rimmar med vad som sägs från ledningshåll.

Oftast möts vi som kunder av ett slentrianmässigt ”Var det bra så?” i kassan.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Samma ämne:
Annons:
Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...