Stadium ”taggade” på nya miljonsatsningen: ”Gör det enklare för kunden”

Sportjätten Stadium investerar stora pengar i ny rfid-teknik. ”Kundresan kommer att bli betydligt smidigare, i och med att vi får en helt annan kontroll över vilka produkter vi har i våra butiker”, säger Johan Stenström, supply chain developer på Stadium.
Text: Michael Sandsjö
Annons:

Måndag förmiddag i Stadiums flaggskeppsbutik på Drottninggatan i Stockholm.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:

Analyser

Loading...