Sju toppchefer: Så kommer corona förändra branschen

En bestående högre e-handelsandel, kreativ marknadsföring och nya roller för den fysiska butiken. Det är några av de förändringar och utmaningar som modehandelns chefer ser under och efter livet med corona.
Text: Mikael Sydner
Annons:

Många branscher har tagit käftsmällar utan dess like under det senaste halvåret.

En av dessa är den fysiska modehandeln där det plötsliga bortfallet av intäkter har fått branschen i gungning.

Bolag har gått i konkurs, satts i rekonstruktion och ett flertal butiker har klappat igen.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...