Service-gurun om vägen till lojalare kunder – och sin egen oväntade favorithandlare

Generellt har servicen blivit bättre de senaste tio åren. Men det går alltid att snäppa upp den. Framför allt gäller det att hela tiden överträffa förväntningarna. Det är den amerikanska service-gurun Shep Hykens budskap till Markets läsare – och han avslöjar dessutom vilket detaljhandelsföretag som är hans favorit.
Text: Susan Berzelius
Annons:

– Jag vet inte hur ni har det i Sverige med servicen, säger Shep Hyken på telefon från sitt kontor i Saint Louis i Missouri.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Samma ämne:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...