Oväntade fynden: Här är kunderna som shoppar – och returnerar – mest

Män lägger mer pengar på shopping än kvinnor. Men det är en annan grupp som returnerar mest. Det visar en trendrapport från Voyado. Här är nyckelresultaten.
Text: Mikael Sydner
Annons:

Unga män – där har ni den konsumentgrupp som sliter hårdast på betalkorten. Unga män är i det här fallet de som är under 24 år, och de omsätter 44 procent mer i handeln per capita jämfört med unga kvinnor.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...