Mediebarometern: Glappet som är marknadsförarnas stora utmaning

Detaljhandelns Mediebarometer 2017 lyfter fram ett avgörande glapp mellan digitala och traditionella medier. ”De som hittar balansen är vinnarna.”
Text: Kalle Östgren
Annons:

Kedjornas marknadsförare värderar sociala kanaler som en viktigare mediekanal än konsumenterna.

Det framgår av slutsatserna i undersökningen Detaljhandelns Mediebarometer 2017, som för andra året tagits fram av TBS Mediebyrå i samarbete med HUI Research.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:

Analyser

Loading...