Livsviktig förändring – så ska Life vända förlust till vinst: ”Vridit och vänt på det mesta”

Grönare varumärke, modernare butiker och ett personligare snack med kunderna. Nu tar hälsokedjan Life en ny position på de nordiska marknaderna. ”Nu ska vi möta människor på ett helt annat sätt”, säger vd Gunnel Åkerman.
Text: Michael Sandsjö
Annons:

Med 345 butiker i Sverige, Norge och Finland har Life mutat in lägen i både stadskärnor, köpcentrum och gallerior.

I samband med hälsokedjans 25-årsjubileum ändrar nu bolaget både färg, form och tilltal.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...