Lekfullt i flaggskeppet när Estée Edit vill nå den kräsna generationen

För att locka den kräsna millenniegenerationen krävs mer. När anrika Estée Lauder ville nå en yngre kundgrupp med sitt nya varumärke Estée Edit skapade företaget ett skyltfönster i centrala London. Här ska kunden först leka – sedan handla.
Text: Daniel Norman
Annons:

När Estée Lauder bestämde sig för att ge sin nykomling Estée Edit en tydligare plattform i form av en fysisk butik föll valet på Carnaby Street, betraktat som en av de mer hippa shoppinggatorna i London.

– Det här är det bästa läget i hela London, säger Kirsten Thies, digital chef hos Estée Lauder, när Market träffar henne i butiken.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...