Konsten att överleva när en hel marknad raderas: ”Satsningen har varit rätt”

Hela handeln förändras – men kanske har ingen annan kedja mötts av en så stor utmaning som Hemmakväll. Här berättar marknadschefen Jaana Thorén hur företaget lyckades hitta en ny väg när hela hyrfilmsmarknaden raderades. ”Utan tuffa beslut hade vi inte funnits kvar”, säger hon till Market.
Text: Kalle Östgren
Annons:

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...