Joys supersnabba butiksförnyelse: ”Fin försäljningsutveckling”

För ett år sedan köpte MQ-koncernen Joy. Butikerna har byggts om i ett högt tempo och sortimentet har utvecklats. Resultatet: Ett försäljningslyft i jämförbara butiker.
Text: Daniel Norman
Annons:

– Vi kan konstatera att den snabba uppdateringen av butikerna har resulterat i en fin försäljningsutveckling, säger Christina Ståhl, vd för MQ och Joy.

Redan vid förvärvet fanns en medveten plan för att vända utvecklingen för Joy och göra kedjan lönsam.

Christina Ståhl lyfter fram tre viktiga delar som koncernen jobbar med för att utveckla kunderbjudandet.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...