Från film till konfektyr och upplevelser – så ska Ulrika Wallberg ta Hemmakväll in i den nya tiden

Lite mindre än tre månader in i sitt nya vd-uppdrag kommenterar nu Ulrika Wallberg framtiden för Hemmakväll. ”Jag är imponerad över den omställning som bolaget har gjort. Nu ska vi bli ännu relevantare och ännu tydligare i vårt kunderbjudande”, säger hon.
Text: Michael Sandsjö
Annons:

Hon föredrar choklad och lakrits och gärna tillsammans.

Ulrika Wallberg, närmast med livsmedelsjätten Nestlé som arbetsgivare, tar över ett Hemmakväll som gjort det många andra retailkollegor nu går igenom: Att skärskåda sin affärsmodell och göra den hållbar för den nya tidens detaljhandel.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Samma ämne:
Annons:
Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...