Fragners nya uppdrag – global expansion med Skincity: ”Världen är vår kund”

Stefan Fragner är ny vd för Skincity. Hans mål: tillväxt. Hans spelplan: världen. Hans produkt: hudvård på lokala språk. ”Vi måste tänka stort och sikta högt för att bli större”, säger han och ser mångfald och nytänkande som nödvändigt för framgång.
Text: Marie Hillblom
Annons:

Det har bara gått lite mer än sex veckor sedan Stefan Fragner tillträdde som vd för nätbaserade hudvårdsföretaget Skincity. Men han tror nog att hans fru redan noterat att det finns en annan lyster kring honom och han ser själv en skillnad. I badrumsskåpet där hemma har en rad nya hudvårdsprodukter med den nya arbetsgivarens märke tagit plats och Stefan Fragner förklarar att han gärna testar produkter i det showroom som finns på huvudkontoret. Att jobba intill 30 hudvårdsterapeuter som dagligen ger råd till kunder gör också intryck.

Fast Stefan Fragner tror nog att hans fru gillat hans lyster redan tidigare. Det var deras kärlek som förde Skincitys nya vd till Sverige för tio år sedan.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...