Fragners nya uppdrag – global expansion med Skincity: ”Världen är vår kund”
Stefan Fragner är ny vd för Skincity. Hans mål: tillväxt. Hans spelplan: världen. Hans produkt: hudvård på lokala språk. ”Vi måste tänka stort och sikta högt för att bli större”, säger han och ser mångfald och nytänkande som nödvändigt för framgång.
Det har bara gått lite mer än sex veckor sedan Stefan Fragner tillträdde som vd för nätbaserade hudvårdsföretaget Skincity. Men han tror nog att hans fru redan noterat att det finns en annan lyster kring honom och han ser själv en skillnad. I badrumsskåpet där hemma har en rad nya hudvårdsprodukter med den nya arbetsgivarens märke tagit plats och Stefan Fragner förklarar att han gärna testar produkter i det showroom som finns på huvudkontoret. Att jobba intill 30 hudvårdsterapeuter som dagligen ger råd till kunder gör också intryck.
Fast Stefan Fragner tror nog att hans fru gillat hans lyster redan tidigare. Det var deras kärlek som förde Skincitys nya vd till Sverige för tio år sedan.
Läs våra kommentarsregler