Följ med in i Åhléns Outlet – så här är konceptet uppbyggt

Här är punkterna som bygger kundvarvet i Åhléns nya Outlet-koncept. Följ med in i premiärbutiken i Västerås.
Text: Kalle Östgren
Annons:

Lanseringen av det nya outlet-konceptet är ett strategiskt viktigt steg för att utvidga klassiska varuhuskonceptet Åhléns.

Den första enheten i butiksprofilen har öppnat i Västerås med 13 medarbetare och en säljyta på 2 200 kvadratmeter. Outletbutik nummer två kommer att öppna på Ingelsta utanför Norrköping i april.

Åhléns Outlet bygger på sex punkter:

  • Förtroende.
  • Tydlighet.
  • Överraskning.
  • Logistik.
  • Snabbhet.
  • Inspiration.

Följ med på en rundtur!

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i en månad
  • Inga kostnader eller dolda villkor
  • Tidningen Market gratis – även efter provperiodens slut

Du får Market Premium gratis – en hel månad! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:

Analyser

Loading...