Följ med in – här är alla nyheter i Intersports flaggskeppsbutik

Ett helt nytt koncept som gör det enklare för kunden att handla – häng med Market på rundtur i Intersports nya flaggskeppsbutik i Stockholm City och hör om de nya greppen.
Text: Marie Hillblom
Annons:

I maj klev Mimmi Hjelmberg, Intersports head of concept och visual merchandising manager och projektledare för skapandet av Intersports flaggskepp, in i de 1 500 kvadratmeter stora lokalerna i korsningen Drottninggatan/Klarabergsgatan. Hon fick nästan omgående klart för sig hur ytan skulle förvandlas till sportkedjans främsta.

Nu är det klart och dags att välkomna kunderna.

– Jag är supernöjd. Det här blir jättebra. Det är ett helt nytt koncept som gör det enklare att handla, säger Mimmi Hjelmberg och slår fast att just enkelhet är ett av de viktigaste ledorden.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:

Analyser

Loading...