Floppar, succéer och skilsmässor: Tio heta retailallianser – så gick det sen

Många nya samarbeten – både väntade och oväntade – har skapats i detaljhandeln under coronakrisen. Handelsprofessorn Jens Hultman ser en växande trend, som han kallar en nödvändig renässans. ”Handeln behöver fundera på vad som kan locka kunder till den fysiska butiken när kunden kan lösa själva transaktionen på nätet”, säger han.
Text: Marie Hillblom
Annons:

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...