Fem jordnära faktorer som får Granngårdens kundklubb att växa

Granngårdens kundklubb fortsätter att växa och nosar på 1,4 miljoner medlemmar. Bakom ligger noggranna kartläggningar, tät dialog – och erbjudanden som ger konkret vardagsnytta ”Vi har aldrig haft en värvningskampanj”, säger kundklubbens driftsansvarige Anton Rydje till Market.
Text: Kalle Östgren
Annons:

Bakom uppmärksammade lojalitetsprogram som Akademibokhandelns Vänner, Jula Club, Netonnets Klubbhyllan och Apotekets kundklubb lurar en snabbväxande doldis.

Granngårdens Kundklubb – som också har en ”företagsdel” – startades 2005 och under de senaste åren har rekryteringen accelererat.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...