Efter Facebook och Instagram – nu är det dags att spana in Tiktok: ”Det här har bara börjat”

Tiktok har tagit världen med storm och har sedan starten 2017 fått över 800 miljoner aktiva användare. Och appen innehåller mer än dansande tonåringar och korta sketcher. ”Men man måste spela efter Tiktoks regler, det är svårt att driva sin egen agenda”, säger Sara Öhman, expert på digital marknadsföring.
Text: Andreas Heneborn
Annons:

Tiktok är den senaste stjärnan på en allt mer diversifierad sociala medier-himmel som du som retailer behöver hålla koll på.

    Läs alla artiklar gratis

    • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
    • Inga kostnader eller dolda villkor

    Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

    Full tillgång till Market premium i tre månader
    7990kr ex. moms
    Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
    {{message}}
    {{error}}
    Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

    Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

    Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
    Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

    Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

    Användarnamn: {{ fd.mail }}
    Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

    Annons:
    Annons:
    Annons:

    Analyser

    Loading...