Foto: Johan Wingborg och Andreas Dyrberg Skog (Bilden är ett montage.)

Dina kunder har förändrats – så corona-anpassar du din marknadsföring

Personlig, relevant och digital – tre nyckelord sammanfattar hur din marknadsföring bör vara för att nå ut under och efter coronapandemin. Det säger Eva Ossiansson, ekonomie doktor i marknadsföring vid Handelshögskolan, Göteborgs universitet.
Text: Helen Preutz
Annons:

Coronapandemin har i grunden förändrat våra liv. Inte minst för alla dem som korttidspermitterats, blivit uppsagda eller valt att arbeta hemma i linje med Folkhälsomyndighetens råd.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...