Brandfacklan: ”Fastighetsägarna missar konsumenternas värderingar”

Detaljhandelns aktörer är för dåliga på att kartlägga värderingar, utgår ofta från föråldrade mönster och hamnar i ett ”moment 22”. Det menar Kathrine Heiberg, vd för konsultföretaget Reteam. ”Design som utgår från kundernas ’mindset’ säljer mer”, säger hon till Market.
Text: Kalle Östgren
Annons:

Detaljhandeln måste lära känna sina kunder bättre, för att locka till besök – och kunna konkurrera med e-handeln.

Det menar Kathrine Heiberg, vd för danska konsultföretaget Reteam.

Hennes råd: Ringa in kundernas värderingar.

– Olika kundgrupper förenas av värderingar som skiljer sig åt – och lockas av olika designspråk.

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor
  • Tidningen Market gratis – även efter provperiodens slut

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:

Analyser

Loading...