Apotea ökar takten – mot nya miljardmålet: ”Tar fajten med matbutikerna”

Apotea sätter press på konkurrenterna. Den nya medicinen för att hålla uppstickarna borta från kunderna: Ett helt nytt sortiment, bestående av tusentals hygien- och städartiklar. ”Vi har duttat en del tidigare. Nu ska vi bli heltäckande och konkurrera med dagligvaruhandeln”, säger vd och grundare Pär Svärdson.
Text: Michael Sandsjö
Annons:

Läs alla artiklar gratis

  • Tillgång till hela Market Premium i 7 dagar
  • Inga kostnader eller dolda villkor

Du får Market Premium gratis i 7 dagar! Köp Market Premium

Full tillgång till Market premium i tre månader
7990kr ex. moms
Lösenordet måste vara minst 6 tecken långt
{{message}}
{{error}}
Genom att skicka in formuläret godkänner du våra villkor

Tack för att du har registrerat dig på Market Premium!

Nu kommer du åt allt innehåll på market.se.
Du hittar mycket nyttigt innehåll under flikarna Data, Analys och Sälj mer, som är unikt för Premium.

Ditt konto har skapats med följande uppgifter:

Användarnamn: {{ fd.mail }}
Lösenord: Lösenordet du valde vid registreringen.

Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...