Få hela storyn
Starta din prenumeration
Här samlar vi allt för dig som vill läsa mer om Happy Homes
Guide
Färghandelskedjan Happy Homes tog hem förstaplatsen i Better Business årliga kundmötesundersökning CX Index. Här delar Dorthe Vinther Limbäck, butikschef på Happy Homes i Västerås med sig av sju handfasta tips på hur man kan jobba för att skapa ett vinnande kundmöte.
Kartläggning
Mystery shoppingföretaget Better Business har åter korat kedjorna som levererar det bästa kundmötet. I år har snittbetyget höjts rejält för flera parametrar. Läs allt om:
✓ Hela listan: Kundernas betyg på de 50 bästa kedjorna…
✓ …och de 51 som inte tog sig in på topplistan.
✓ Kedjan som utmärker sig genom att ranka högt över snittet på samtliga punkter.
✓ Varför kedjorna spottat upp sig vad gäller första intrycket.
✓ Den viktiga frasen som många glömmer.
Digitala handelsplatser
Happy Homes expanderar med ny e-handel och fler butiker. ”Vi visar vad en modern fackhandel kan erbjuda för kunder som kanske hittills valt att handla i byggfackhandeln”, säger vd Magnus Ohlsson.