Streamingjätten gör tillfällig satsning i Mall of Scandinavia – här är höstens nyheter

Streamingjätten Netflix gör en pop up-aktivering i Mall of Scandinavia i Solna. Det är en av satsningarna på butiksfronten i Unibail-Rodamco-Westfields köpcentrum under hösten.
Annons:
Text: Daniel Norman
Annons:

Här är höstens satsningar hos köpcentrumjätten

  • Tido, Täby Centrum
  • Telia, Täby Centrum
  • Kitch´n, Täby Centrum
  • Rebellion Sushi, Täby Centrum
  • Rituals, Westfield Mall of Scandinavia
  • Elgiganten Phonehouse (omlokalisering), Westfield Mall of Scandinavia
  • Farsi, Westfield Mall of Scandinavia
  • Netflix (pop up), Westfield Mall of Scandinavia
  • NYX Professional Makeup (pop up), Westfield Mall of Scandinavia
  • ICANIWILL (pop up), Westfield Mall of Scandinavia
  • Svenska Brasserier (pop up), Westfield Mall of Scandinavia
  • Le Bonheur (pop up)
  • Gymleco (pop up)

Unibail-Rodamco-Westfield, med köpcentrumen Mall of Scandinavia, Täby centrum och Nacka Forum i sin portfölj laddar för en höst med flera spännande nyöppningar.

– Unibail-Rodamco-Westfields destinationer har under många år varit bland de mest attraktiva bland såväl besökare som retailers. Att vi fortsatt attraherar nykomlingar och betydande aktörer i en utmanande tid visar att vi fortsatt håller en stark position i branschen och att vi har ett unikt erbjudande. Vi befinner oss i en accelerationsfas och vi ser fram emot att presentera fler stora nyheter under hösten, däribland ett globalt erkänt skönhetsvarumärke, säger Nordenchefen Lars-Åke Tollemark utan att avslöja vilken.

Nyligen öppnade japanska Uniqlo i Mall of Scandinavia. Fler satsningar är på gång under hösten. Bland annat ska streamingjätten Netflix göra pop up-aktivering i jättgallerian och redan till helgen gör sportvarumärket ICANIWILL det.

Annons:
Annons:

Analyser

Loading...