Foto: Gustaf Olsson

Retailpodden: Vad krävs för att leverera ett kundmöte i världsklass?

Varje år lanserar Daymaker ett index över hur bra eller dåligt kundbemötandet är inom svensk retail. I veckans avsnitt av Retailpodden berättar vd Lota Eriksson mer om deras arbete med att hjälpa företag att förbättra kundbemötandet.
Annons:
Annons:

Veckans avsnitt  av Reailpodden spelades in i samband med Daymakers frukostmöte tidigare i år, där de presenterade sitt index.

Jon Lööf agerade moderator och fick efter mötet även en intervju med Lotta Eriksson, vd på Daymaker.

Har det skett några förändringar sedan indexets start för elva år sedan?  Vad är det absolut viktigaste att tänka på i mötet med kunden? Vad är nyckeln till framgång för Synsam och Rituals som toppade årets index? och frågan som många ställer sig; Hur lyckas jag med konststycket att få lojala kunder? Det är några av de frågor som  de diskuterar.
 
Ni får även höra instick av Martin Daniels, chief innovation officer på Synsam och Eduard van Santen, managing director på Rituals i Norden, de kedjor som toppade årets index.

Här delar de med sig av sina framgångsrecept men även några lärdomar som de fått med sig genom åren.

Ett fullspäckat som dessutom är Jon Lööfs sista. Gate 46, som var med och grundade podden, kommer ta över stafettpinnen helt och driva den vidare.

Här kan du lyssna på veckans avsnitt av Retailpodden!

Samma ämne:
Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...