Odd Molly tar nya tag – med kända systrar i fronten: ”Påbörjar en ny resa”

Efter ett tufft 2018. Nu laddar Odd Molly för omstart. De gör det med artisterna och systrarna Titiyo och Neneh Cherry som ambassadörer för varumärket.
Annons:
Text: Daniel Norman
Annons:

Odd Molly gör ett omtag vad gäller kommunikationen. De gör det tillsammans med Titiyo och Neneh Cherry.

Artisterna kommer att vara varumärkets ambassadörer under hela 2019. Det innebär att de blir ansiktet utåt i Odd Mollys kampanjer och delaktiga i arbetet runt kollektionerna.

– Odd Molly som modevarumärke har alltid stått för att våga gå sin egen väg. Och nu påbörjar vi en ny resa. Därför är vi glada och stolta över att presentera ett längre samarbete med två unika artister och personligheter som står för liknande värden som vi, säger Jennie Högstedt Björk, vd för Odd Molly.

Både Titiyo och Neneh Cherry slog igenom i slutet av 1980-talet. Det här är faktiskt första gången systrarna jobbar tillsammans.

– Odd Molly är ett märke som inte varit självskrivet i min garderob, men nu är jag sugen på mer färg och mönster. Därför känns tajmingen och utmaningen rätt. Ska bli jättekul att göra den här resan ihop, säger Titiyo i en kommentar.

Vårkampanjen blir det första resultatet av Odd Mollys och artisternas samarbete.

Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...