Nordisk stjärntrio blir ambassadörer i ny Synsamkampanj

Synsam engagerar den danska supermodellen Helena Christensen, svenska popduon Icona Pop och den norska skådespelaren Kristofer Hivju i en ny reklamkampanj.
Text: Michael Sandsjö
Annons:

Synsams nya kampanj, som börjar visas i Sverige, Norge och Danmark nästa vecka, har tagit 2,5 år att skapa och är tänkt att appelera mer till personen bakom glasögonen.

Världsstjärnorna Kristofer Hivju, Icona Pop och Helena Christensen fungerar som ambassadörer. Samtliga har filmat i sina egna hemmamiljöer.

– Synsam handlar om så mycket mer än glasögon. Vi vill se till personen bakom, vi tar oss tid och vill verkligen se våra kunders behov och utmaningar. Därför är det väldigt roligt att kunna berätta om samarbetet med de här starka individerna, säger Michael Grimborg, koncernmarknadschef på Synsam Group, i en kommentar till tidningen Resume.

 

Samma ämne:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...