Foto: Jamin Pirnia

Nilson Group låter kunden ringa in sin beställning – och skippa kassan

Nilson Group låter kunden ringa in en beställning för hemleverans. Detta görs möjligt genom en ny app som även kan användas för att skippa kassan i butik.
Annons:
Text: Daniel Norman
Annons:

Nilson Group breddar sitt erbjudande och lanserar en säljstödsapp.

Genom den kan kunden få tillgång till gruppens fullständiga sortiment, lägga en beställning och få skorna hemlevererade.

Det går också bra att ringa in sin beställning till butik och få hjälp av personalen där att slutföra köpet via appen.

– Vår unika kombination av stort butiksnät och komplett e-handel ger kunden möjlighet att få personlig service av kunnig personal – detta ser vi som en stor fördel gentemot rena e-handlare, säger Alexandra Dornérus, chef för digital försäljning hos Nilson Group, i en kommentar.

Utöver detta kan kunden också använda appen för att skippa kassan i butik.

Köpet kan helt enkelt slutföras där i stället.

– Vi vill ge våra kunder en trygg och smidig betallösning på deras villkor, oavsett var och när de väljer att handla och betala sitt köp, säger Alexandra Dornérus.

Annons:
Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...