Lill-Babs familj ansiktet utåt för Kappahl: ”Ett varumärke som vi vuxit upp med”

Lill-Babs barn och barnbarn blir ansikten utåt för Kappahl. Döttrarna Malin Berghagen och Kristin Kaspersen med familjer kommer att synas i kedjans höst- och julkampanj.
Annons:
Text: Daniel Norman
Annons:

– Vi på Kappahl värdesätter familjen och erbjuder sortiment till alla familjemedlemmar. Vi är därför extra glada att Kaspersen/Berghagen lyfter detta tillsammans med oss, säger marknadschef Glenda Marevind i en kommentar.

16 oktober lanseras kampanjen där Malin Berghagen och Kristin Kaspersen med familjer visar upp sina stickade favoriter.

Det är första gången som de alla gör något liknande tillsammans.

– Kappahl är ett tryggt varumärke som vi vuxit upp med och haft omkring oss hela livet. När Kappahl presenterade idéen för denna kollektion, som fokuserar på den inre och yttre miljön, så var det självklart för oss att vara med på detta. Det finns textilindustrier som tänker till och vill vara före, vi vill inspirera till det, säger systrarna i en kommentar.

 

Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...