Foto: Daniel Norman

Lågpriskedjan satsar på ännu lägre priser i helgen: ”En del av vår affärsidé”

Låga priser bli ännu lägre. När handeln rustar för shoppingfest vill ÖoB inte stå utanför.
Text: Daniel Norman
Annons:

– Black Friday har blivit en naturlig del i den kommersiella kalendern och är därmed en viktig försäljningshelg, säger ÖoB:s vd Fredrik Söderberg.

Kedjan satsar på begränsade erbjudanden, såväl i tid som i kvantitet, under helgen.

Fredrik Söderberg är förväntansfull inför helgen.

– Vi hoppas på nöjda kunder och nöjda medarbetare i välbesökta varuhus.

Ni är ju redan kända för era låga priser, hur ska ni toppa det?
– En viktig del i vår affärsidé är överraskningsmomenten som bygger på inköp av partier och klipp. Till Black Friday har vi ansträngt oss lite extra på den fronten, säger Fredrik Söderberg.

Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...